W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zarządzanie kontami

Zarządzanie kontami

Konto dla studentów Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Konto jest zakładane automatycznie po przyjęciu na studia. Logowanie na podstawie konta systemu USOSweb jest możliwe dopiero po immatrykulacji, która dla nowych studentów odbywa się: 

  • na początku października dla semestru zimowego,
  • na początku marca dla semestru letniego.

Domyślnym hasłem dla nowych użytkowników jest hasło z systemu rekrutacji (IRK - rekrutacja.ujd.edu.pl).

Konto dla pracowników i doktorantów Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Konto jest zakładane automatycznie. W przypadku braku konta należy zgłosić się do właściwego dziekanatu. 

Logowanie
Aby zalogować się za pomocą centralnego punku logowania musisz dysponować kontem w systemie USOSweb - "Elektroniczny Dziekanat" Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie (usosweb.ujd.edu.pl). Jedno konto umożliwia logowanie do wielu serwisów korzystających z tego punktu logowania. Jeżeli Twoje konto nie istnieje poczekaj na zakończenie procesu immatrykulacji lub zgłoś się do dziekanatu. 

Identyfikator i hasło
Identyfikatorem użytkownika jest adres email. Przejdź na stronę logowanie.ujd.edu.pl/passwd-change/reset aby dokonać resetu hasła lub sprawdzić czy konto istnieje. Dla zachowania bezpieczeństwa należy co pewien czas zmieniać hasło związane z kontem. Uwaga! Dziekanat, ani inna jednostka na uczelni nie dokonuje zmiany hasła! 

Usuwanie kont
Konta studentów i doktorantów, którzy ukończyli studia, są blokowane po 7 dniach. 
Konta pracowników tracą ważność w dniu ustania zatrudnienia.
Żadne konta nie są usuwane automatycznie.

Bezpieczeństwo
Unikaj logowania się na niezaufanych urządzeniach. Logując się na komputerze dostępnym publicznie, korzystaj z trybu prywatnego przeglądarki internetowej. W celu zachowania bezpieczeństwa, po zakończeniu korzystania z usług należy wylogować się i zamknąć przeglądarkę. 

Kontakt
Jeżeli nie udało Ci się zalogować lub zmienić hasła, mimo podanych wyżej wskazówek skontaktuj się drogą mailową

Data dodania: 13 sierpnia 2024